Muzikale inloopmiddag. (foto: René Hendriks)

Derde muzikale inloop in Kulturhus Beek

BEEK – Zaterdag 13 juni organiseerde in het Kulturhus van Beek, de KBO Beek in samenwerking met de Zonnebloem en beheerstichting van het Kultuthus de derde muzikale inloopmiddag van het jaar.

Perry, een ras-entertainer was deze keer onze muzikale gast, hij wist deze middag bij iedereen de juiste snaar te raken. Fijne muziek die goed in het gehoor lag en ook de dansliefhebbers kwamen volop aan hun trekken.

De belangstelling kwam ook dit maal weer uit vele kernen van onze gemeente, dit zijn steeds weer een middagen waarbij u als senior niet mag ontbreken, gezelligheid ten top, die de eindtijd enkele malen deed verlengen. Ook deze middag kwamen er weer, warme en koude hapjes langs en ook nu was het eerste kopje koffie of thee en de entree gratis, dit alles ter voorkoming van het isolement van senioren uit onze gehele gemeente.