(foto: Bert Roodbeen)
(foto: Bert Roodbeen) Foto: Bert Roodbeen

Boekpresentatie 'Groesbeek Heights'

BERG EN DAL – Burgemeester Mark Slinkman ontving zaterdag 7 september in Hotel Holthurnsche Hof in Berg en Dal het eerste exemplaar van het archeologisch boek 'Groesbeek Heights, Sporen uit de tweede wereldoorlog op de Duivelsberg en in het Nederrijk' uit handen van Paul Klinkenberg van de AWN (werkgroep Archeologie van de Tweede Wereldoorlog) in ontvangst genomen.

Voorafgaand aan de boekpresentatie werden de aanwezigen welkom geheten door Paul Klinkenberg. Willem Kuppen van de werkgroep ondersteunde het geheel met dia's en een historische film uit Berg en Dal, november 1944 de werkwijze van de groep. AWN (Werkgroep WOII Archeologie Regio Nijmegen veldonderzoek van drie jaar had vastgelegd. Ook hield de burgemeester een korte speech. Meer info staat op www.awnregionijmegen.nl.