Tiende Kom Mar Kieke-expositie

GROESBEEK - Op 1, 2 en 3 november wordt voor de tiende maal de tentoonstelling 'Kom mar Kieke' gehouden in dorpshuis De Slenk in De Horst, Groesbeek

Dit jaar zijn er 19 kunstenaars. Te zien zijn olieverf- en acryl- en bijenwasschilderijen, tekeningen, beelden, emailleerwerk, fotografie, siersmeedwerk, houtwerk, mozaïekwerk, objecten, tekstkunst, bloemkunst en glassculpturen.

De leerlingen van de groepen 7 en 8 van kindcentrum Op De Horst maken ook kunstobjecten; die zijn ook te zien tijdens de tentoonstelling. Op vrijdagmorgen komen ze allemaal kijken naar de tentoonstelling. Via enkele opdrachtjes worden ze uitgedaagd om goed te kijken en na te denken over wat ze zien.

De officiële opening vindt plaats op vrijdag 1 november om ongeveer 13.00 uur door wethouder Annelies Visser van de gemeente Berg en Dal. De openingstijden van de expositie zijn: vrijdag 1 november van 12.00 - 18.00 uur, zaterdag 2 november van 12.00 - 18.00 uur, zondag 3 november van 10.00 - 18.00 uur in dorpshuis De Slenk, Reestraat 2 (De Horst) Groesbeek. De toegang is gratis, maar een bijdrage van de bezoekers is zeer welkom. De expositie is mede mogelijk gemaakt door subsidie van de gemeente Berg en Dal. Een voorproefje ? Kijk op www.kommarkieke.nl.