Meedenken over hoe 'de pot met geld' verdelen

MOLENHOEK - Binnenkort komt de gemeentebegroting voor het komend jaar in de gemeenteraad aan de orde. Er moeten keuzes worden gemaakt. Waar geven we het geld aan uit?

Gaat het geld naar: handhaven? Verkeer? Jeugd/Ouderenzorg- en dienstverlening? Onderwijs? Veiligheid? Groen? Recreatie? Zijn dat wel de goede dingen? Zijn er andere zaken waarvoor geld beschikbaar zou moeten komen? Doen we dan andere dingen minder of niet? Verhogen we de inkomsten van de gemeente door hogere belasting of juist niet?

Allemaal vragen waarover PvdA Lokaal Sociaal met geïnteresseerde inwoners van Middelaar, Molenhoek, Mook en Plasmolen in gesprek wil. Bedoeling is de raadsleden van goede ideeën te voorzien rekening houdend met wensen en belangen van de inwoners.

Donderdagavond 24 oktober in LOP Molenhoek. Inloop vanaf 19.45 uur. Aanvang debat 20.00 uur. Vrij entree en PvdA Lokaal Sociaal trakteert op een rondje koffie/thee. Na afloop van het debat is er nog gelegenheid om op eigen kosten een glaasje te drinken en gezellig te buurten. Einde avond.22.00 uur. www.mook.pvda.nl.