Isolatieactie van Energiecafé Mook en Middelaar

MOOK EN MIDDELAAR - Samen je huis isoleren met korting én subsidie. Doe je mee? Energiecafé Mook en Middelaar start vanaf 1 november nieuwe acties voor het isoleren van gevel, vloer, dak én glas.

De acties zijn bedoeld voor alle inwoners van de gemeente Mook en Middelaar. Dit keer is er ook een aanbod voor het bij-isoleren van spouwmuren, waarin al enige isolatie zit.

Isoleren is nu extra aantrekkelijk door de nieuwe landelijke subsidieregeling (SEEH). Deze loopt tot 31 december 2020 en vereist dat er minimaal twee verschillende energiebesparende isolatiemaatregelen worden genomen. Het Energiecafé heeft daarom acties voor zowel gevel/vloer/dak isolatie als glasisolatie voorbereid. Voor deelnemers aan deze acties heeft het Energiecafé daarnaast speciale actiekortingen bedongen. Bewoners kunnen hiermee met korting én subsidie besparen op energie(kosten) en het comfort in hun huis verbeteren. Daarnaast wordt een goede bijdrage geleverd aan de vermindering van de CO2 uitstoot in de gemeente.

Inwoners in gemeente Mook en Middelaar kunnen zich aanmelden bij de leveranciers. Deze maken dan een vrijblijvende afspraak om de situatie thuis te bekijken om daarna, indien gewenst, een vrijblijvende offerte aan te bieden. Beide acties lopen tot 1 mei 2020.

Alle informatie over de actie, de wijze van aanmelden en voorwaarden staan op: http://energiecafemolenhoek.nl/isolatieactie.