Zijn je ouders, opa en oma 60 jaar getrouwd of langer laat het ons weten .

Zijn je ouders, opa en oma 60 jaar getrouwd of langer laat het ons weten .

BERG EN DAL , Gemeente Heumen en Gemeente Mook en Middelaar - Zijn je ouders , schoonouders of je opa en oma 60 jaar getrouwd of soms nog langer en willen ze dat delen met familie , buren , kennissen en oude bekenden laat het dan weten. Wij zorgen ervoor dat er een artikel met foto verschijnt in ' Het Gemeente Nieuws ' dan wordt dat heugelijke feit bekend in heel de gemeente Berg en Dal, gemeente Heumen en gemeente Mook en Middelaar . Bij een dergelijke gelegenheid komt in de regel de burgemeester bij het diamanten paar op bezoek. Laat dit weten aan Joop Verstraaten tel: 06-22768479 dan wordt er een afspraak gemaakt en komt het goed.
Maar niet alleen bij een diamanten paar komen wij maar ook voor Briljanten ( 65 jaar ) , Platina ( 70 jaar ) , Albast ( 75 jaar ) en Eiken ( 80 jaar ) komen wij graag naar u toe voor een reportage en foto. De komst van een verslaggever en fotograaf voor deze gelegenheden kost helemaal niets dat is de service van Het Gemeente Nieuws.