De Kiezersclub, nieuwe lokale partij in Heumen

HEUMEN - In maart zal in Heumen een nieuwe lokale partij, De Kiezersclub,  deelnemen aan de gemeenteraadsverkiezingen: de Kiezersclub

De partij is een inwonersinitiatief om meer aansluiting te vinden bij de gemeente en inspraak te hebben op belangrijke thema’s, zoals woningbouw, ondernemersklimaat en sociale leefbaarheid binnen onze gemeente. Hiervoor is een open en intensieve samenwerking met zo veel mogelijk mensen nodig. De Kiezersclub heeft als motto: ‘Voor de burger, met de burger en door de burger’. De lijst van De Kiezersclub zal worden aangevoerd door Jacky van Eldijk.

De Kiezersclub wil met een open benadering, zoals regelmatige inloop spreekuren, elektronische ideeënbus en een eenvoudig gebruik van de taal, voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk zijn. Ideeën, plannen en klachten kunnen makkelijk worden gedeeld. “We zijn er voor alle inwoners van onze gemeente. Onze bijeenkomsten zijn openbaar en iedereen kan hierbij aansluiten om mee te praten. Politiek veel dichter bij de mensen brengen is een middel om maatschappelijke betrokkenheid te vergroten. Op deze manier zal Heumen beter en fijner zijn om te wonen, te werken, te ondernemen en te recreëren. Samen kunnen we dan bekijken wat het beste bij jou past. Als je meedoet kan jij het verschil maken.”

“Volg ons op facebook, twitter, instagram of kijk op www.dekiezersclub.nl. En blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Heb je vragen of wil je eens meepraten, stuur ons gerust een mailtje: Dekiezersclub@outlook.com of contact ons via Facebook of Twitter.”