Ruud Verstraaten. (foto:Kernachtig Groesbeek)
Ruud Verstraaten. (foto:Kernachtig Groesbeek) Foto:Kernachtig Groesbeek

Ruud Verstraaten verlaat gemeenteraad

GROESBEEK – Ruud Verstraaten heeft na 6 jaar op 14 maart de gemeenteraad van Berg en Dal verlaten.

Ruud zat in de gemeenteraad namens politieke partij Kernachtig Groesbeek. Ruud is Hoofd Bedrijfsvoering van Megens Installaties Groep uit Druten. Acht jaar geleden heeft Ruud zich aangesloten bij de Groesbeekse Volkspartij dat later is overgegaan naar Kernachtig Groesbeek Kernachtig Groesbeek en heeft 4 jaar voor de GVP in de raad gezeten en nu 2 jaar voor Kernachtig Groesbeek dus in totaal 6 jaar.

Ruud heeft op donderdag 14 maart tijdens de reguliere raadsvergadering afscheid genomen. Burgemeester Slinkman dankte Ruud Verstraaten voor zijn 6-jarige inzet en betrokkenheid bij de Groesbeekse bevolking. “Het zebrapad op de Nieuwe Drulseweg, Nijerf en Lievensweg waar jij een motie voor ingediend hebt is inmiddels gerealiseerd.”
Als dank kreeg Ruud de gemeentelijke penning overhandigd. Zijn drukke werkzaamheden en drie kinderen noopten hem om keuzes te moeten maken. Ruud wordt in de gemeenteraad van Berg en Dal opgevolgd door Peter Zwitserloot die in de gemeenteraadsvergadering van april geïnstalleerd zal worden.