Hele Ottenhoffstraat wordt onder handen genomen.
Hele Ottenhoffstraat wordt onder handen genomen. Foto: Joop Verstraaten

Burgemeester Ottenhoffstraat in Groesbeek wordt helemaal onder handen genomen

GROESBEEK – Medewerkers van wegenbouwbedrijf gebroeders Van Venrooij uit Weurt zijn al enkele weken bezig om in de Burgemeester Ottenhoffstraat te voorzien van nieuwe riolering en een extra buis om het regenwater op te kunnen vangen.

Momenteel zijn de werknemers van de gebroeders van Venrooij bezig met het eerste stuk van de Burgemeester Ottenhoffstraat vanaf de Dorpsstraat tot aan de Bosstraat. Volgende week worden er al banden gelegd voor het trottoir en als de nieuwe riolering in het wegdek ligt, wordt er geasfalteerd.

Volgens een medewerkers wordt daarna het laatste stuk van de Burgemeester Ottenhoffstraat onder handen genomen vanaf de Bosstraat tot aan De Dries. Het verkeer zal tijdens de werkzaamheden worden omgeleid.