Gedecoreerden voor het gemeentehuis in Groesbeek. (foto: Peter Hendriks)
Gedecoreerden voor het gemeentehuis in Groesbeek. (foto: Peter Hendriks) Foto: Peter Hendriks

Koninklijke Onderscheidingen gemeente Berg en Dal

BERG EN DAL - Burgemeester Mark Slinkman heeft vrijdagmorgen 26 april in het gemeentehuis tijdens de jaarlijkse Lintjesregen 8 lintjes uitgereikt. De 9inwoner kreeg haar lintje in Nijmegen uit handen van burgemeester Bruls.

De gedecoreerden (4 mannen en 5 vrouwen) hebben zich op verschillende terreinen verdienstelijk gemaakt en zich op vele manieren ingezet voor onze samenleving. Aan hen hebben we te danken dat onze gemeente een leefbare gemeenschap blijft. De volgende inwoners ontvingen een koninkijke onderscheiding: de heer M.W. (Marcel) Vink uit Ooij, de heer P.G.H.M. (Peter) van den Brink uit Groesbeek, mevrouw W.J.G. (Wilhelmien) Frieling uit Millingen aan de Rijn, de heer J.T.M. (Jan) Rutten uit Millingen aan de Rijn, mevrouw J.M. (Janny) van der Linden-van Wetten uit Beek, mevrouw M.A.P.A.T. (Maria) Menting-Nieuwkamp uit Leuth, de heer emeritus prof. dr. H.W.M.(Herwi) Rikhof uit Heilig Landstichting, Mevrouw B.B. (Brenda) Smit uit Groesbeek, en mevrouw prof. dr. M.N.C. (Noelle) Aarts uit Beek.