BIZ Millingen centrum vraagt werkgroepleden

MILLINGEN - BIZ Millingen Centrum werkt nauw samen met de Millingse Ondernemingsverenging, gemeente Berg en Dal en Stichting Toerisme en Recreatie aan versterking van de ruimtelijke kwaliteit van het centrum van Millingen.

Bent u benieuwd welke initiatieven in 2020 en komende jaren worden opgepakt? Wilt u weten welke verbetervoorstellen voor bevorderen van leefbaarheid, veiligheid en ruimtelijke kwaliteit voor Millingen worden voorgesteld? Neem dan even rustig de tijd om de visie 'Versterken Ruimtelijke Kwaliteit Millingen aan de Rijn' te lezen. Deze visie zijn terug te vinden als permalink onder BIZ Millingen Centrum boven in de menubalk van www.millingseondernemers.nl.

De gemeente Berg en Dal is genomineerd als wandel vriendelijkste gemeenten van 2020 in Nederland. De gemeente Berg en Dal heeft een indrukwekkend landschap met heuvels, bossen en uiterwaarden die door veel wandelpaden goed toegankelijk zijn. Een Millings Ommetje past perfect in het beleid van de gemeente en de doelen van BIZ Centrum Millingen. Er is veel in en rond Millingen te vertellen op het gebied van cultuur, kunst en over het mooie landschap om aantrekkelijke wandelroutes te maken voor toeristen, recreanten en inwoners van Berg en Dal. Wij zoeken creatieve, handen uit de mouwen meedenkende werkgroep leden. Je kunt je aanmelden door het aanmeldingsformulier in te vullen op www.millingseondernemers.nl onder BIZ Millingen Centrum boven in de menubalk van de website of stuur een mail naar bizmillingen@gmail.com.

Meer info door Albert Egberts: 06 45308871 en Roland Gesthuizen: 06 22449680.