(foto: Jannie Schaapman)
(foto: Jannie Schaapman) Foto: Jannie Schaapman

Protestantse gemeente Groesbeek

GROESBEEK - De kerk is weer open! Bij binnenkomst en verlaten van de kerk gelden nog wel de coronamaatregelen: onder andere mondkapje en minimaal anderhalve meter afstand houden.

Vieringen:

Zondag 13 juni, aanvang 10.00 uur

Voorganger is da. Janneke Ruijs

De diaconiecollecte is bestemd voor het Huis van Compassie in Nijmegen, een laagdrempelige plek waar veel verschillende activiteiten plaatsvinden waarbij compassie met de kwetsbaren in onze samenleving centraal staat. Digitaal doneren? NL 08 INGB 0000961922 tnv Diaconie Prot. Gemeente Groesbeek o.v.v. Huis van Compassie

Zondag 20 juni, aanvang 10.00 uur

Voorganger: ds. D. Stolk uit Nijmegen

Deze zondag is de het Wereldvluchtelingendag en is de collecte bestemd voor de opvang van gestrande vluchtelingen in Griekenland, een project aldaar van Kerk in Actie.

Digitaal doneren? NL 08 INGB 0000961922 tnv Diaconie Prot. Gemeente Groesbeek o.v.v. KIA Vluchteling

De vieringen zijn ook online mee te vieren: Ga naar de website www.pkn-groesbeek.nl en klik op ‘Diensten’ en daaronder ‘Deze maand. U ziet daar de link.

Tijdens de zomermaanden is de kerk ook elke vrijdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur geopend. U kunt dan binnenlopen voor het bezichtigen van de kerk, informatiepanelen over de geschiedenis van de kerk of gewoon gaan zitten voor een moment van stilte.

In de maand juni worden in de kerk schilderijen van Mariëlle Poelen geëxposeerd.