Middag voor mantelzorgers in Kulturhus in Beek

BEEK – Op donderdag 15 juli kunnen mantelzorgers in de gemeente Berg en Dal er even tussenuit om een praatje te maken met lotgenoten. Alle mantelzorgers binnen de gemeente Berg en Dal zijn op 15 juli welkom in het Beekse Kulturhus aan de Roerdompstraat 6 in Beek.

Het programma op deze middag ziet er als volgt uit;
13.30 uur: Zaal open
14.00 uur: Welkom met koffie / thee
14.00 uur: Presentatie over activiteiten en ondersteuning door Mantelzorg Berg en Dal. Na de presentatie kan men vragen stellen en kan men vertellen over uw mantelzorg. Namens Mantelzorg Berg en Dal zijn aanwezig Miel Fransen (vrijwilliger) en Hanneke Klievink (mantelzorg coördinator Forte Welzijn).
15.30 uur: Einde programma

Aanmelden
Hiervoor aanmelden kan voor 9 juli via info@mantelzorgbergendal.nl of via 085 0406066.

Mantelzorgtafels
Vanaf juli gaan de mantelzorgtafels weer open op de vaste momenten in de maand in Groesbeek en Millingen.

Zomerlunch
Deze zomer staat er in augustus op twee locaties een zomerlunch op het programma. Meer hierover staat in de agenda op www.mantelzorgbergendal.nl. Uiteraard worden bij alle activiteiten de coronamaatregelen in acht genomen. Soms geldt er een maximum aantal deelnemers, aanmelden vooraf is verplicht.

Meer informatie over Mantelzorg Berg en Dal staat op www.mantelzorgbergendal.nl.