Twee trouwe leden hangen spandoek op boven clubgebouw.
Twee trouwe leden hangen spandoek op boven clubgebouw. Foto: Joop Verstraaten

Trouwe Achilles’29 fans de koning te rijk, maar zo als nu blijkt maar voor één jaar...

GROESBEEK – De trouwe Achilles’29-fans waren de koning te rijk dat ze weer op hun oude stek De Heikant terecht konden en hebben direct de handen uit de mouwen gestoken om het sportpark weer een goed aanzicht te geven. Echter zo als nu blijkt: voor een periode van slechts één jaar, volgens eigenaar Marcel Vermeer.

In Groesbeek gingen al geruchten dat de gemeente Berg en Dal Vermeer wat toegezegd heeft, waardoor Achilles’29 plots wel mocht terugkeren op sportpark De Heikant. Ten stelligste wordt echter ontkend dat de gemeente aan Vermeer toezeggingen heeft gedaan. Vermeer heeft wel gevraagd heeft of het nadelige gevolgen voor zijn plannen zou hebben, als Achilles’29 zou terugkomen op De Heikant. “Wij, burgemeester en ik hebben hem laten weten, dat dat geen consequenties voor zijn plannen zou hebben. Maar ik heb nog geen plannen van Vermeer gezien”, zegt Eric Weijers.