Foto: Joop Verstraaten

Kies jouw favoriete geboortecadeau

Foto: Gemeente Berg en Dal

BERG EN DAL - Vanaf het eerste moment wil de gemeente Berg en Dal haar inwoners betrekken bij het geboorte cadeau. En hoe kunnen we dat nou beter doen dan gelijk bij de geboorte een klein cadeautje te geven? Kies mee.

De gemeente heeft twee verschillende cadeautjes bedacht voor iedereen die een geboorteaangifte doet in onze gemeente. Een koffer met knuffelbeertje en een tuimelringpiramide. Wij kunnen niet kiezen… Kies jij mee? Stemmen kan tot en met 23 mei alleen via de facebookpagina: www.facebook.com/gembergendal

De cadeautjes De cadeautjes komen uit onze gemeente, namelijk van een cadeauwinkel in Millingen aan de Rijn. Beide cadeaus zijn verkrijgbaar in het roze en blauw.

Koffer met knuffelbeertje Alle speelgoedbeesten zijn goed in knuffelen, troosten, en luisteren, en zijn gek op spelen. Met dit koffertje neemt je kindje het knuffeltje overal mee naar toe.

Tuimelringpiramide Deze houten stapelpiramide bestaat uit zes losse onderdelen met verschillende zachte pastelkleuren in het roze of blauw. Door het spelen en stapelen wordt de motorische ontwikkeling van je kindje gestimuleerd.