Steun Punt Berg en Dal On Tour

BERG EN DAL – Vrijwilligerswerk is hip, dat wil VSP On Tour laten zien. En niet alleen hip, maar ook gewoon heel erg leuk. Het Vrijwilligerssteunpunt (VSP) van de gemeente Berg en Dal gaat samen met Omroep Berg en Dal naar verschillende dorpen in de gemeente voor een nieuw televisieprogramma 'VSP On Tour'.

In de verschillende dorpen bevraagt Lisanne Bron, medewerkster van Forte Welzijn, inwoners op straat over vrijwilligerswerk en of deze mensen het vrijwilligerssteunpunt al kennen. Groesbeek, Ooij, Kekerdom en Millingen aan de Rijn zijn inmiddels al ten prooi geslagen aan het drietal dat het programma opneemt.
Het televisieprogramma is de start voor een grote campagne van het Vrijwilligerssteunpunt die in 2017 wordt voortgezet. De wens is dat alle inwoners op de hoogte zijn van het steunpunt en de mogelijkheden, die het biedt. Het televisieprogramma wordt begin 2017 uitgezonden op Omroep Berg en Dal en zal in verschillende openbare ruimtes te zien zijn.

Nu al geïnspireerd? Wilt u meer weten over vrijwilligerswerk of over het Vrijwilligerssteunpunt ? Kijk dan eens op de website www.fortewelzijn.nl/vrijwilligers of stuur een e-mail naar vspbergendal@fortewelzijn.nl.