Informatieavond over inbraakpreventie in Kerstendal Berg en Dal

BERG EN DAL – Op dinsdagavond 13 december is er in dorpshuis Kerstendal in Berg en Dal een informatieavond over inbraakpreventie en is bedoeld voor inwoners van het dorp Berg en Dal en Heilig Landstichting.

Tijdens deze avond geven wijkagent Rianne Willems en ex-inbreker Evert Jansen tips om de kans op woninginbraak zo klein mogelijk te maken. In de gemeente Berg en Dal vinden jaarlijks ongeveer honderd (pogingen tot) woninginbraken plaats.

De gemeente Berg en Dal organiseert op initiatief van burgemeester Slinkman in de gehele gemeente Berg en Dal voorlichtingsavonden over inbraakpreventie. Wijkagent Rianne Willems en ex-inbreker Evert Jansen –bekend van het TV-programma De Inbreker- laten op die avond zien wat de zwakke plekken in ieders huis zijn en op welke wijze men de inbrekers zoveel mogelijk kan weren.